Zbog greške u ambalaži za barijerom za decu Procter & Gamble povlači više od 8 miliona kesa paketa deterdženta za pranje veša Tide, Gain, Ace i Ariel u SAD i Kanadi
Procter & Gamble povlači više od 8 miliona vrećica paketa deterdženta za pranje veša Tide, Gain, Ace i Ariel prodatih u SAD-u i Kanadi zbog defekta na ambalaži sa zaštitom za pristup dece.
Prema obaveštenjima P&G-a i regulatora za sigurnost proizvoda u SAD-u i Kanadi od petka, spoljnja ambalaža namenjena sprečavanju lakog pristupa kapsulama tekućeg deterdženta za pranje veša može se otvoriti u blizini zatvarača, što predstavlja ozbiljan rizik za decu i druge koji ih mogu progutati, pored mogućih povreda kože ili oka.
PROČITAJTE JOŠ: Inovativna ambalaža više nije samo trend već deo održivog poslovanja
Za sada nije potvrđena ni jedna povreda direktno povezana sa ovom greškom u ambalaži. Tokom vremenskog perioda u kojem su povučeni deterdženti prodavani, bilo je četiri izveštaja o deci koja su pristupila paketima za pranje rublja u SAD-u, uključujući tri slučaja gutanja – ali još uvek nije poznato da li se ovo desilo zbog opozvanih vrećica, rekli su u P&G i Američka komisija za sigurnost potrošača.
Opoziv se odnosi na odabrane serije deterdženata za pranje veša Tide, Gain, Ace i Ariel koji su proizvedeni između septembra 2023. i februara 2024. i prodavani u velikim maloprodajama, uključujući Walmart, Target, CVS i Amazon.
Izvor i naslovna fotografija: Procter & Gamble