Tetra Pak nudi inovativno, digitalno rešenje za ambalažu koje brendovima omogućava da budu u direktnoj interakciji sa potrošačima – Connected package
Ambalaža prehrambenih proizvoda sve više postaje jedan od ključnih kanala komunikacije između brendova i krajnjih potrošača, i zajedno sa kvalitetom samog proizvoda, igra važnu ulogu u osvajanju ciljne grupe potrošača, povećavanju prodaje i jačanju tržišne pozicije. Kao kompanija koja ima za cilj da predvodi razvoj celokupne prehrambene industrije, i u okviru nje, posebno, industrije pakovanja, Tetra Pak sada nudi rešenje koje brendovima omogućava da budu u direktnoj interakciji sa potrošačima zahvaljujući inovativnom, digitalnom rešenju za ambalažu – Connected package.
Platforma Connected Package predstavlja integralnu kombinaciju softverskih i hardverskih rešenja namenjenih kompanijama u prehrambenoj industriji za generisanje i štampanje QR kodova na ambalaži i praćenje i upravljanje kampanjom u realnom vremenu. U pitanju je skalabilno rešenje, koje se može prilagoditi konkretnim potrebama i zahtevima pojedinačnih kompanija širom sveta. Takođe, globalno iskustvo kompanije Tetra Pak u ovom segmentu može biti od koristi i u razvoju aplikacije za potrošače ili implementaciji integralne promotivne kampanje.
Broj skeniranih QR kodova je u periodu od 2021 do 2023. godine utrostručen
Digitalno iskustvo na svakom pakovanju
U trenutku kada je na globalnom nivou broj skeniranih QR kodova više nego utrostručen u periodu od 2021. do 2023. godine[1], a sve veći deo komunikacije se prenosi u onlajn okruženje, i potrošači u Srbiji su nedavno dobili priliku da skreniranjem QR kodova na ambalaži Imlek Moja Kravica i Balans+ jogurta u pakovanjima od 1kg i 0,5kg i Nectar Family sokova u pakovanjima od 1,5l uplove u digitalni Tetra Pak svet, igranjem zanimljive igrice Eko Izazov. Pilot projekat Eko Izazov koji je sproveden na tržištu Srbije, nakon velikog broja sličnih projekata na drugim tržištima, baziran je upravo na Tetra Pak® Connected Package platformi, pomoću koje kompanije u prehrambenoj industriji imaju mogućnost da pretvore svoje proizvode u vredne nosioce podataka i daju im digitalni identitet. Na taj način, kompanija Tetra Pak svojim partnerima nudi mogućnost da na kreativne načine unaprede povezanost sa potrošačima, kreirajući interaktivne i zabavne projekte.
Saznajte više o Tetra Pak® Connected Package platformi – skenirajte QR kod:
Marketinški alat današnjice i rešenja za budućnost
Najatraktivnije kampanje koje se u ovom trenutku širom sveta realizuju putem Connected package platforme su prevashodno scan&win promocije, koje omogućavaju povećavanje prodaje kroz motivaciju potrošača da kupovinom proizvoda osvoje atraktivne nagrade, ili kampanje lojalnosti, pomoću kojih se potrošači motivišu da ponovljenom kupovinom i sakupljanjem poena takođe ostvare mogućnost da dobiju poklone ili popuste. Međutim mogućnosti su skoro neograničene, bilo da su u pitanju specifične promocije, edukativne kampanje ili precizno obraćanje potrošačima kroz targetirane poruke.
„Kampanje lojalnosti ili povećavanja angažovanja potrošača, iako trenutno najinteresantnije našim kupcima, nisu krajnji domet rešenja Connected package. U budućnosti, dodatna digitalizacija celokupnog procesa proizvodnje i nabavke bi mogla da dovede do toga da skeniranjem QR koda na pakovanju svako od potrošača može saznati više o proizvodu i sirovinama koje su korišćene za njegovu proizvodnju ili šta se dešava sa pakovanjem nakon odlaganja za reciklažu. Proizvođači bi istovremeno imali vredan alat za detaljnije upoznavanje svojih potrošača i njihovih navika. Krajnja ambicija u tom smislu je inteligentno pakovanje, koje će vam možda pomoći da spremite večeru za porodicu na bazi informacija o tome koliko kojih proizvoda vam je ostalo u frižideru, ali i istovremeno doprineti smanjenju otpada od hrane ili većoj dostupnosti i boljoj distribuciji prehrambenih proizvoda na lokalnom i globalnom nivou“, navodi Sonja Šljivić, marketing menadžerka u kompaniji Tetra Pak Srbija.
[1] Izvor: https://www.qrcode-tiger.com/qr-code-trend
Izvor: Tetra Pak
Fotografija: Tetra Pak/promo