back to top
Sunday, novembar 24, 2024

Moritz Eis: Ambalaža kao značajan aspekt brenda

Ambalaža

Predstavljamo vam ambalažu Moritz Eis omiljenog brenda sladoleda u Srbiji proizvedenog po originalnoj recepturi od najkvalitetnijih sastojaka. Moritz Eis nije samo sladoled. To je koncept uživanja svim čulima u kvalitetu.

Ambalaža je značajan aspekt svakog proizvoda i pored osnovne funkcije da zaštiti i čuva proizvod, jača svest o brendu i komunicira sa potrošačima.

Moritz Eis 1
Papirni fišek

Brendirani papirni fišek sa logotipom MORITZ EIS u koji se stavlja kornet sa sladoledom ima funkcionalnu i promotivnu namenu.

Papirni fišek je dodatna higijenska zaštita u kontaktu ruke potrošača sa kornetom, koji se jede uz sladoled, a logotip na fišeku je sjajan marketinški alat jer je sredstvo promocije tokom procesa konzumacije sladoleda, kako za potrošača, tako i za sve prolaznike.

Moritz Eis  - originalni sladoled
Čašica

Čašica za sladoled izrađuje se od kartona sa posebnim premazima jer je ambalaža u kontaktu sa hranom. Izrađuje se u više veličina kako bi čašica odgovarala različitim veličinama porcija (za jedan, dva ili tri ukusa), a logotip u kombinaciji sa bojom čašice prenosi reklamnu poruku i jača svest o brendu.

Moritz Eis

Moritz eis u svojoj ponudi ima široku paletu kartonskih čašica koje se menjaju u skladu sa sezonom ili za posebne prilike.

Moritz Eis 2
Kutija

Kutija za sladoled “za poneti” proizvodi se od stiropora zbog termoizolacionih karakteristika kako bi sladoled do potrošača stigao na željenoj temperaturi i obezbedio maksimalno uživanje.

Moritz Eis 3

U ponudi su stiropor kutije “za poneti” za 1 kg i 1,5 kg.

Poseban momenat na ovim kutijama je kartonski rukav koji čvrsto zatvara kutiju, lako se skida, a na sebi sadrži logotip Moritz Eis i prostor u koji prodavci upisuju ukuse sladoleda koji se nalaze u kutiji kako bi potrošači znali u kojim ukusima uživaju. Ovo je detalj koji je vrlo funkcionalan i koji ima svoju jasnu svrhu, a uz to i jača svest o brendu.

Foto: Arhiva Moritz Eis

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnoviji članci