Porodična kompanija Bosis iz Valjeva primer je odgovornog i kvalitetnog poslovanja i kreativnog PR-a u vreme krize nastale zbog pandemije korona virusom
Kao primer odgovornog poslovanja i PR-a u vreme pandemije korona virusa, izdvajamo kompaniju Bosis iz Valjeva, koja se istakla ne samo brigom o zaposlenima i klijentima, već i o celokupnom društvu. Prenosimo vam najznačajnije detalje koji su obeležili njihov rad i period iza nas.
Iako je vanredno stanje u Republici Srbiji ukinuto ostale su preporuke Vlade o držanju distance, dezinfekciji i nošenju maski. Kako smo ranije pisali, ambalažna industrija je u vreme pandemije virusa COVID-19 poslovala bez problema, a jedna od kompanija koja se istakla kako svojom brigom o zaposlenima, klijentima, ali i celokupnom društvu je kompanija Bosis iz Valjeva, proizvođač štampane i kaširane kartonske ambalaže.
Pored svih mera koje su preduzeli u vreme pandemije, o čemu možete pročitati ovde, na veoma slikovit način su prikazali i same činjenice o korona virusu, od simptoma do statističkih podataka koji su svakodnevno objavljivani. Zaposleni u kompaniji Bosis redovno su bili informisani o metodama prevencije, ali i sprečavanju širanja i prenošenja virusa COVID-19.
Pismo zaposlenima
Kao društveno-odgovorna kompanija, učinili su sve kako bi se njihove kolege osećale bezbedno, sigurno i zdravo. Upravo zbog toga, objavljeno je i pismo vlasnika i direktora Bosis kompanije, gospodina Bobana Pantelića, u kome se navodi da se, uprkos svim izazovima, sve proizvodne operacije odvijaju na najvišem nivou, uz poštovanje najstrožih mera prevencije i zaštite, kako proizvoda, tako i svakog zaposlenog.
“U periodu pred nama, pri donošenju svake nove odluke, vodićemo se pre svega brigom o zdravlju zaposlenih, kao i time da proces proizvodnje i dalje teče neometano. Želim da vas uverim da će Bosis svim svojim zaposlenima nesebično nastaviti da pruža punu podršku i razumevanje, kako bismo zajedno što lakše prebrodili izazov sa kojim se svi suočavamo. Želimo da postupimo profesionalno i odgovorno i koliko god je moguće zaštitimo i vas i vaše najmilije, čije zadravlje i bezbednost nam je prioritet. Nastavimo da sledimo i da se pridržavamo svih propisanih mera, da budemo odgovorni, solidarni i puni razumevanja.”, navodi se u pismu.
U pismu se takođe dodaje da se zbog trenutne situacije u svetu, potrebe za proizvodima grana industrije, čiji se proizvodi pakuju u ambalažu kompanije Bosis, konstantno povećavaju, što rezultira većim angažovanjem proizvodnih kapaciteta.
“Prognoze stručnjaka na svetskom nivou su da će u drugom i trećem kvartalu ova situacija izazvati recesiju (ekonomsku krizu) na globalnom nivou, zbog čega moramo održati kontinuitet poslovanja, uz poštovanje najviših mera i preporuka za bezbednost i zdravlje.” – rekao je gospodin Pantelić svojim zaposlenima.
Pismo klijentima
Sa druge strane, kompanija Bosis veliku pažnju posvetila je i svojim klijentima. Takođe je objavljeno pismo direktora Bobana Pantelića upućeno njima uz obećanje da će nastaviti da rade najbolje što mogu.
“Naš tim posvećeno i vredno radi kako bi osigurali da proizvodi, koji u ovim teškim trenucima stižu do polica u marketima, budu #dobroupakovani i spremni za sve nas. Od hrane i slatkiša do proizvoda za ličnu higijenu, osiguravamo da svi proizvodi budu kvalitetno i bezbedno upakovani i dopremljeni širom naše zemlje i sveta.”
Solidarna akcija privrednika grada Valjeva
U teškom periodu koji je iza nas, Bosis je otišao i korak dalje pa je tako postao deo solidarne akcije privrednika grada Valjeva. Zajednička akcija pokrenuta je kako bi se pomoglo, najpre, zdravstvenim ustanovama u Valjevu, a potom i najugroženijim sugrađanima.
“Privrednici grada Valjeva još jednom su pokazali odgovornost i solidarnost u situaciji izazvanom pandemijom virusa COVID-19 koja se odrazila na gotovo sve sfere života, a pogotovo na poslovanje privrede. Akciji se do sada priključio veliki broj privrednika, a očekuje se i veći odziv u narednom periodu. Pozivamo sve privrednike da svojim doprinosom podrže lokalne zdravstvene institucije i sve one kojima je pomoć u ovom trenutku zaista najpotrebnija” – istaknuto je iz kompanije Bosis.
Briga za najmlađe i najslađe
Za kraj smo ostavili upravo ono što privlači najveću pažnju i što izdvaja kompaniju Bosis, a to je briga za najmlađe i najslađe. Sprovedena je akcija sa temom „Želim da poručim koroni…“ tokom koje su dečica mogla da pošalju ideje o virusu koji nas je okupirao.
“Neke čudnovate stvari se dešavaju napolju, i vaši roditelji deluju zabrinuto i oprezno. Govori se o nekom virusu, i šta sve treba raditi, a sigurni smo da vaša mašta raste više nego ikad. Jedva čekamo da vidimo šta biste vi poručili, rekli, otpevali tom virusu koji nas okupira, čime biste ga zaplašili, nasmejali ili oterali?” – poručili su mališanima angažujući njihovu pažnju u vremenu dok su bili prinuđeni da mnogo vremena provode u svojim kućama i stanovima.
U Bosis su stizali različiti odogovori, ideje, crteži, a napravljena je i digitalna izložba koju možete pogledati na ovom linku .
Pozitivno i jasno kada je sve neizvesno
Brzo snalaženje i reakciju na dešavanja kojima smo svi bili zatečeni, tim kompanije Bosis, pored organizacije poslovanja i brige o zaštiti zdravlja svih u kompaniji, ispoljio je i kroz kriznu komunikaciju, predstavljajući vrlo aktivno i pravrovremeno sve svoje akcije kroz dostupne kanale, interno, i eksterno, kroz društvene mreže, Linkedin i Facebook, kao i sajt. Tako su, u neizvesnom periodu kroz koji smo svi zajedno prolazili, informisali i animirali svoje pratioce u vrlo pozitivnom i kreativnom duhu stvarajući osećaj sigurnosti i poverenja kod klijenata, zaposlenih i u svojoj društvenoj zajednici.
Ambipak magazin se još jednom zahvaljuje kako kompaniji Bosis, tako i svim društveno- odgovornim kompanijama koje su svojim predanim, iskrenim i neiscrpnim radom činili da se osećamo sigurnije, bezbednije i da na dešavanja koja su, na svu sreću, iza nas, gledamo sa pozitivne strane. Kompanija Bosis treba da bude primer kako poslovati u vreme krize, ali i van nje, kako voditi računa o zaposlenima i klijentima, ali i na koji način posvetiti pažnju najmlađima kada je to napotrebnije.
J. Stojiljković