Prodajni lanac ALDI ove godine je po treći put pokrenuo program finansiranja startap projekata koji su bazirani na idejama održivosti, te je tako od januara ove godine pristiglo više od 140 prijava od kojih je odabrano 6 za online pitch
Od januara startapovi se sa svojim idejama održivosti mogu prijaviti na konkurs koji zajedno organizuju ALDI Nord i ALDI SÜD i od tada je pristiglo više od 140 prijava. Startapovi su predstavili vrlo različite ideje a žiri je odabrao 6 predloga za online pitch.
Rok trajanja hrane bio je fokus dva startpa: Strips Freshness Strips predstavili su upijajuće jastučiće za meso i ribu koji produžuju rok trajanja i Whywaste inovativni najbolji sistem upravljanja datumom kako biste izbegli propadanje hrane. Grünkunft je predstavio bio-vegansko pakovanje testenine, riže i drugih namirnica bez plastike.
Pobednici prolaze kroz sponzorski program sa mentorima u trajanju od 20 nedelja. Nakon pažljivog razmatranja, žiri je odabrao tri startapa Mushlabs, Oceanfruit i Sause. Oni učestvuju u 20-nedeljnom programu finansiranja od strane akceleratora TechFoundersa. To im omogućuje daljnji razvoj poslovnog modela i, u najboljem slučaju, izlazak na tržište. Startapovi dobijaju treninge i imaju ALDI stručnjake uz sebe kao mentore. Od prethodne saradnje sa TechFounders-om novi proizvodi već su stigli na ALDI policu, na primer, slamke od jabučnih vlakana ili ALDI torba za višekratnu upotrebu kao ruksak, koja je već bila dostupna u ALDI SÜD u aprilu i bit će dostupna u svim ALDI ograncima od kraja jula.
ALDI je ušao u saradnju s startnim akceleratorom TechFounders kao deo svoje misije za pakovanje, koja je započela 2018. godine sa ciljem da se izbegne, ponovo upotrebii ili reciklira ambalaža kad god je to moguće. Informacije o misiji pakovanja ALDI mogu se naći na web stranicama ALDI Nord i ALDI SÜD .
Na blogu kompanije ALDI SÜD naći ćete kratke portrete svih šest startapa koji su učestvovali na online pitchu.
Foto:Photo by Annie Spratt on Unsplash