DS Smith trenutno razvija antimikrobni premaz kako bi potrošačima pružio dodatne mere zaštite.
Kako se prilagođavamo novoj normalnosti, a ambalaža igra sve veću ulogu u našem životu, strahovi oko sigurnosti ambalaže su nam na prvom mestu. Šest od deset potrošača sada tvrdi da temeljno opere ruke nakon dodirivanja pakovanih namirnica i proizvoda za domaćinstvo.
Ovi strahovi mogli bi se ublažiti danas nakon najave da se DS Smith ekskluzivno udružuje sa kompanijom Touchguard u razvoju nove održive ambalaže od talas kartona koja je otporna na viruse i bakterije.
Iako nema dokaza o prenošenju virusa sa kartona, lako prepoznatljive zone bezbedne na dodir mogu se primeniti u raznim industrijskim granama i primenama, što znači da antivirusno i antibakterijsko pakovanje pruža dodatni sloj zaštite jer potrošači i radnici u lancu snabdevanja ostaju oprezni.
Imajući u vidu značaj proizvoda upakovanih u higijensku ambalažu, nije iznenađujuće što više od polovine potrošača (57%) kaže da temeljno pere ruke nakon dodirivanja proizvoda upakovanih u ambalažu za e-trgovinu i što 30% brže baca ambalažu. Istraživanje kompanije DS Smith, sprovedeno u saradnji sa kompanijom Ipsos MORI, sugeriše da će higijena ambalaže nastaviti da bude prioritet i u godinama koje dolaze.
Kako sprečiti zaražavanje korona virusom?
Nova patentirana tehnologija efikasna je kod čitavog niza bakterija i virusa, uključujući porodicu “omotanih virusa”, gde spada i virus COVID-19 [1]. Ova porodica virusa zahteva da se omotač i šiljci prikače i repliciraju na ćelije domaćina, ali Touchguard® remeti omotač kako bi sprečio replikaciju virusa, efikasno ublažavajući rizik od prenosa sa osobe na osobu. Ima dokazanu stopu ubijanja bakterija i omotanih virusa od 99,5% za manje od 15 minuta i eliminiše rizik od prenosa infekcije sa osobe na osobu kao što su MRSA i E.coli.
Alan Potts, DS Smith direktor za dizajn i inovacije je komentarisao: “Iako nikada ne bi zamenila dobru higijensku praksu i brigu, ova tehnologija ima potencijal da našim kupcima i njihovim potrošačima donese stvarni i dokazani dodatni nivo zaštite kako se pakovanje kreće kroz lanac snabdevanja. Važno je da ova tehnologija podržava održivost naših proizvoda i 100% se može reciklirati.”
U međuvremenu, sa 89% odraslih koji kaže da će nastaviti da kupuje preko Interneta na istom nivou ili čak i više nakon letnjeg zatvaranja [2], ova dokazana tehnologija će dalje izgraditi poverenje potrošača prilikom rukovanja ambalažom u njihovim domovima.
Julian Dugdale, pronalazač i glavni izvršni direktor kompanije Touchguard rekao je: “Partnerstvo sa kompanijom DS Smith pruža nam mogućnost da našu patentiranu Touchguard® tehnologiju na veliko predstavimo na tržištu kroz DS Smith ponudu održive ambalaže. Zahvaljujući njihovom proizvodnom opsegu širom Evrope i SAD-a i velikoj bazi kupaca iz segmenata e-trgovine i robe za široku potrošnju, moći ćemo da ponudimo niz rešenja koja podržavaju promenljive potrošačke navike.”
Novi asortiman obećava da će podržati održivo tržište ambalaže s potencijalnim obimom u raznim oblastima, uključujući e-trgovinu i ambalažu za hranu, a da se i dalje 100% može reciklirati. Touchguard premaz i ambalaža imaće sertifikat AATCC100 (MOD), ISO18184: 2019 (MOD) i takođe je u skladu sa preporukama BfR36 za materijale koji dolaze u kontakt sa hranom.
Izvor/foto: DS Smith