Štarkovi Prima štapići predstavljeni su u novom pakovanju izrađenom od reciklabilne mat duplex folije i dizajnirani tako da podražavaju osećaj zdravog životnog stila i dobrog ukusa
Kompanija Štark je u junu ove godine predstavila novi dizajn pakovanja brenda Prima, moderan iskorak koji ne zbunjuje potrošače i u potpunosti podržava karakteristike proizvoda. Nova pakovanja izrađena su od mat duplex folije, a odabir ovog materijala omogućio je da se postigne utisak papirnog izgleda, dok dizajn u prvi plan stavlja upravo ono najvažnije, a to su zdravi sastojci proizvoda.
Svi proizvodi Prima brenda od sada su u unapređenim pakovanjima, a u skladu sa krovnim sloganom „Život sa ukusom“ lagana suština Prima grickalica podržana je rasterećenjem tamnijih tonova. Uvedeni su i dodatni elementi koji komuniciraju karakteristike proizvoda – žitno polje u dnu pakovanja ukazuje na prirodno poreklo sastojaka, dok ispisi dodatno podržavaju benefite. Sam proizvod je centralno predstavljen na pakovanju, kako bi bio u skladu sa prikazom proizvoda iz nove Prima Grissini linije i time ujednačio vizuelnu komunikaciju cele Prima porodice. Prima logotip je blago redizajniran i otvoren u cilju privlačenja generacija koje tek treba da zavole već mnogima omiljene Prima grickalice.
Osnovna uloga same ambalaže je očuvanje kvaliteta i svežine proizvoda, a upotreba mat duplex folije omogućava dobru otpornost na vlagu, hemijska i druga sredstva sa kojima proizvod može doći u kontakt, što bitno utiče na rok trajanja proizvoda. Dodatan benefit jeste i to da je ovaj materijal veoma pogodan za reciklažu i višestruku upotrebu.