back to top
Saturday, novembar 23, 2024

AR (proširena realnost) povezuje muziku i ambalažu žitarica

Ambalaža

Zahvaljujući tehnologiji proširene realnost (AR) ljubitelji modernog zvuka  istovremeno mogu da uživaju u omiljenom doručku i muzici koju im takođe omogućuje ambalaža

Američki brend REESE’S PUFFS, koji se bavi proizvodnjom cerealija je objavio novu reklamnu kampanju koristeći se AR-om, odnosno tehnologijom proširene realnosti. Na ovaj način je omogućeno pretvaranje ambalaže proizvoda u groovebox ili sintisajzer klavijature. Brend cerealija od kikiriki putera, u vlasništvu General Mills-a, već proteklih nekoliko godina integriše muziku sa svojim proizvodima kroz saradnje kao što su Lil Jahtijev brod cerealija i Travis Skotov pop-up u Parizu, prema izveštaju o dizajnu i modi platforme Hypebeast.

Pomenuta ambalaža žitarica se uz softver PuffsFX transformiše u muzičku kutiju uz pomoć mobilnog telefona. Kupci mogu da iskoriste ambalažu i stvaraju muziku koristeći se AR tehnologijom. Svaka kutija dolazi sa jednim od pet dostupnih paketa zvuka.

Kompanija je kreirala seriju od dva tipa muzičkih kutija: RP-FX i RP-PRO. RP-FX se pojavljuje u tri varijacije proizvoda kao što su Crunchy Drum Machine, Creamy Lead Synth i Chocolatey Bass Synth. Povezivanjem PUFFS-a sa poleđine kutije sa aplikacijom PuffsFX kupci mogu da komponuju muziku koristeći AR koji detektuje položaj PUFFS-a sa poleđine kutije. Kombinacijom sve tri kutije može se dobiti interesantniji zvuk.

REESES’S PUFFS

Za one koji žele još dublje zaroniti u svet ritma i muzike postoji RP-PRO, ekskluzivni sintisajzer sa uzorcima muzike, audio efektima, funkcijama i snagom, takođe baziran na ambalaži REESES’S PUFFS.  RP-PRO je obogaćen prilagođenim REESE’S cup tasterima, PUFFS dugmićima pri dnu, čokoladnim bubnjevima, ugrađenim uzorcima i vizualizatorom sa menijem.

U slučaju hitno potrebnog doručka, RP-PRO ima skriveni pretinac u koji može da stane mala kesa PUFFS cerealija, navodi izveštaj. Nema informacija o tome ko je osmislio ovo AR iskustvo, ali je veoma interesantna aplikacija. Pogledajte video na Hypebeast platformi.

Kako su objavili na svom sajtu, REESE’S PUFFS žitarice doniraće 100.000 USD za Save The Music Foundation kako bi muzika postala pristupačnija.


Izvor: hypebeast.com/ generalmills.com

Najnoviji članci