Lidl i potrošači malim delima ulepšali praznike korisnicima Crvenog krsta Srbije
Sezona praznika je vreme kada solidarnost, nevidljiva nit koja ima moć da spaja ljude, postaje jača i preplavljuje celu planetu. Zajedništvo i ljubav u doba darivanja pred kraj godine svaki put pokazuju svoju magiju na delu. Ove godine, Lidl Srbija zajedno sa vernim potrošačima, pokazao je kako zajedničkim snagama, malim delima, može da se napravi velika magija. Kroz tradicionalnu humanitarnu akciju „Mala dela – velika magija“, koja je trajala od 12. novembra do 6. decembra, prikupljeno je 6.300.000 dinara za Crveni krst Srbije i najugroženije sugrađane.
![Lidl Srbija_-](https://www.ambipak.rs/wp-content/uploads/2024/12/LIDL-MDVM-Saopstenje-1-1024x768.webp)
Lidl Srbija i rakun Raša za donaciju Crvenom krstu Srbije
Ova akcija, koja je u sebi nosila poruku o tome koliko je važna solidarnost, imala je dva segmenta, svaki poseban na svoj način. U Lidl prodavnicama širom Srbije potrošači su imali priliku da doniraju osnovne namirnice i proizvode za ličnu higijenu, koje su mogli odložiti u posebne kutije iza kasa. Tako je prikupljeno čak 30 tona proizvoda, od kojih su potrošači najviše donirali brašno, ulje, pirinač, šećer i testenine, tako obezbedivši korisnicima Crvenog krsta sigurnost tokom praznika.
Ali, solidarnost se tu nije završila. Dobro poznati junak, Lidlova plišana igračka rakun Raša, i simbolično je istakao važnost solidarnosti u prazničnom periodu, kada život zastane na trenutak, i svi u duhu zajedništva sa članovima porodice uživaju u toplini svoga doma. Kupovinom rakuna Raše, potrošači su direktno podržali akciju u kojoj je Lidl za svakog kupljenog rakuna donirao 100 dinara Crvenom krstu Srbije. Rašin dolazak obradovao je mnoge, a Lidl je pripremio donaciju od ukupno 1.800.000 dinara ovim povodom.
Ova akcija nije samo o brojkama –
već o ljubavi, solidarnosti i zajedništvu.
„Odziv naših potrošača tokom solidarnih akcija i njihov doprinos, koji je iz godine u godinu sve veći, nas izuzetno raduje i čini ponosnim – kada se udružimo možemo uvek da računamo na značajne rezultate humanitarnih akcija. Svaki doprinos, bilo da je reč o donaciji ili nekoj drugoj vrsti podrške, pokazuje koliko mala dela mogu imati veliki značaj za našu zajednicu,“ tvrdi Aleksandra Mirić iz CSR odeljenja kompanije Lidl Srbija.
Ove godine, Lidlova magija dotakla je i srca mališana iz Svratišta za decu Beograd. Naime, na Lidlovoj tradicionalnoj Deluxe večeri, okupljene javne ličnosti su učestvovale u kreativnoj radionici oslikavanja predimenzionirane novogodišnje kugle. Ta kugla, oslikana zajedničkim trudom prisutnih, još jednom je poslala poruku o malim delima koja čine veliku magiju. U ovom slučaju, ukrasna kugla donirana je deci koja koriste usluge Svratišta i ulepšala im prostor u kom borave. Pored toga, zahvaljujući svakom objavljenom storyju i postu sa ovog događaja, Lidl je donirao još po 1.000 dinara za njihove magičnije, praznične trenutke. Od ukupnog broja objava gostiju sa večere sakupio se iznos od 100.000 RSD. Zatim, Lidl je ovim povodom „poklonio“ još jednu nulu i obezbedio ukupnu donaciju od 1.000.000 RSD za Svratište, odnosno lepše praznike njegovim korisnicima.
Ova akcija nije samo o brojkama – već o ljubavi, solidarnosti i zajedništvu. Svaka donacija, bilo da je to paket hrane, kupovina igračke ili lepa reč, nosi toplinu i pokazuje koliko daleko mogu da dosegnu mala dela kada se srca udruže.