Grand kafa je prvi i jedini regionalni brend odlikovan ovim prestižnim priznanjem od strane vodećeg evropskog udruženja u sferi digitalnog oglašavanja i marketinga
Svoju bogatu kolekciju nagrada, Grand kafa je upotpunila još jednom – bronzanim odličjem čuvenog IAB EUROPE MIXX AWARDS za proizvodnu inovaciju Grand Single Origin! Kao prvi i jedini regionalni brend odlikovan ovim prestižnim priznanjem od strane vodećeg evropskog udruženja u sferi digitalnog oglašavanja i marketinga, Grand kafa, u saradnji sa agencijom Pom Pom communications, podiže lestvicu na polju inovacija, efikasnih komunikacija i izuzetnog doprinosa industriji.
Uvođenjem BLOKCHAIN tehnologije uz pomoć Farmer Connect platforme i skeniranjem QR koda na pakovanju, ljubitelji Grand kafe su dobili priliku da otputuju u daleke predele Ruande i Brazila, upoznaju farmere koji je gaje, ali i da ih podrže kroz humanitarne donacije.
“Posebno je zadovoljstvo i osećaj kada reč struke, pogotovo čuvenog takmičenja IAB EUROPE MIXX AWARDS, prepozna inovativnost, kreativnost i efektivnost našeg brenda i kampanja u digitalnom oglašavanju. Kao pionir uvođenja inovativne BLOCKCHAIN tehnologije u regionu,Grand kafa je omogućila potrošačima da otkriju kompletan put kafe od zrna do šoljice, uvere se da je uzgajana na odgovoran način, i time napravila korak dalje na polju transparentnosti i održivosti. Neizmerno smo ponosni na ovaj projekat, koji je celom našem timu doneo nova saznanja i brojna priznanja, dok je digitalna kampanja promovisala upotrebu inovativnih tehnologija u cilju poboljšanja potrošačkog iskustva”, izjavila je Olja Nestov, Digital Marketing Manager, Atlantic grupe.
IAB EUROPE je vodeće udruženje u industriji digitalnog oglašavanja i marketinga, koje svojim delovanjem podstiče i nagrađuje kompanije koje pomeraju granice marketinga. Na ovogodišnjoj gala svečanosti MIXX AWARDS u Madridu prikazana su najbolja rešenja iz cele Evrope, odajući priznanje za izvanredne kampanje, inovativna istraživanja i značajan doprinos industriji, uz postavljanje novih standarda u ekosistemu. Rigorozan proces ocenjivanja uključivao je panel vrhunskih stručnjaka iz međunarodnih organizacija i kompanija, kao što su Bloomberg Media, Visa, TikTok, PhD, Samsung Ads, i mnoge druge iz više od deset evropskih zemalja. Pobedničke kampanje i projekti postaće deo nove Kuće slavnih na web stranici IAB Europe koja će biti predstavljena u junu 2023.
Izvor & Foto: Grand Kafa