Reciklaža i odgovorna konzumacija alkohola su teme koje je Apatinska pivara promovisala na ovogodišnjoj 29. Drinskoj regati, koja predstavlja jednu od najvećih turističkih manifestacija u Evropi.
U okviru akcije “Recikliraj, uživaj i Drinu od otpada sačuvaj“, Jelen eko-patrola i Sekopak prikupili su nešto više od pola tone ambalažnog otpada, koji je poslat na reciklažu.
Pored toga, Apatinska pivara je zajedno sa Agencijom za bezbednost saobraćaja i Upravom saobraćajne policije MUP-a Srbije sprovela kampanju “Kad pijem, ne vozim”, apelujući na odgovorno ponašanje u saobraćaju i odgovornu konzumaciju.
Ova spektakularna manifestacija godinama unazad privlači hiljade posetilaca i ljubitelja avanture iz različitih krajeva sveta, a tokom vremena postala je sinonim za dobru zabavu, nezaboravne trenutke i uživanje u predivnoj prirodi. Regata spaja ljude različitih starosnih dobi i interesovanja, a jedan od glavnih ciljeva regate je očuvanje i promovisanje ekologije i prirodnih lepota reke Drine.
Apatinska pivara zajedno sa Sekopakom godinama unazad skreće pažnju na značaj reciklaže i očuvanja životne sredine. Ove godine su zbog rekordnog broja posetilaca postavili čak 40 kanti za selekciju otpada.
PROČITAJTE JOŠ: Ambalaža i tehnologija pakovanja mogu sprečiti krađu i falsifikovanje proizvoda – Kako prepoznati original?
“Tokom spusta Jelen eko patrola je kao i svake godine bila na čamcima. Zajedno sa našim operaterom ambalažnog otpada Sekopakom, svu sakupljenu ambalažu, pre i nakon spusta, odneli smo na reciklažu”, kažu u Apatinskoj pivari.
Posetioci Drinske regate uživali su i na koncertu u petak, a tokom održavanja koncerta, učesnici su mogli da izmere nivo alkohola u krvi, isprobaju pijane naočari i brojne druge zanimljive aktivacije koje su imale za cilj da doprinesu podizanju svesti vozača o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.
“Manifestacije koje okupljaju ovako veliki broj ljudi su odlična prilika da edukujemo posetioce o važnosti odgovorne konzumacije. Takođe, ovo je idealna prilika da vozačima podignemo svest i skrenemo pažnju, da ukoliko su popili, imaju mogućnost da pozovu prijatelja, taksi, da sačekaju autobus ili da prošetaju. Naša dugogodišnja misija je da zajedno sa našim partnerima iz Agencije za bezbednost saobraćaja i Upravom saobraćajne policije damo doprinos u edukaciji svih učesnika u saobraćaju”, kaže Slobodanka Cucić, menadžerka za korporativne poslove Apatinske pivare.