back to top

Najbolje upakovano

NAJBOLJE UPAKOVANO: BANJALUČKO PIVO – Ambalaža koja odiše tradicijom

Banjalučko pivo nas svojim izgledom i ukusom vraća u neka dobra vremena kada je sve bilo mnogo jednostavnije i lepše,  odiše tradicijom i vedrinom...

GRAND KAFA SINGLE ORIGIN – OPASNO DOBRA KAFA u inovativnoj, tehnološki naprednoj i održivoj ambalaži

Grand kafa je ovog proleća pripremila novitete koji mame na reakciju. Pravo je vreme da se spremite za opasno dobru kafu, jer u bogati...

FRUCTUS: Dizajn svake kutije čaja odiše elegancijom i kvalitetom

Svaka kutija čaja posebno je dizajnirana, dok ambalaža odiše elegancijom i kvalitetom. Jedna od vodećih kompanija na tržištu Srbije za ugovaranje uzgoja, preradu i promet lekovitim...

Moritz Eis: Ambalaža kao značajan aspekt brenda

Predstavljamo vam ambalažu Moritz Eis omiljenog brenda sladoleda u Srbiji proizvedenog po originalnoj recepturi od najkvalitetnijih sastojaka. Moritz Eis nije samo sladoled. To je...

ŠUMSKA TAJNA: Inovativan proizvod, upakovan u efektnu ambalažu modernog dizajna

Kompanija Stanišić Bio pokrenula je liniju zdravih, premium proizvoda pod robnom markom  Šumska Tajna koji izazivaju pažnju već na prvi pogled –  efektnom ambalažom...

PERUVIAN SUPERFOODS: Peruanska maka, upakovana u praktične kesice i kartonsku kutiju, atraktivnog, svedenog dizajna

U Peruvian Superfoods odlučili su da svoj Nuestra maka brend, pakuju u praktične kesice za dnevnu dozu od 5 grama i kartonsku kutiju, atraktivno...

BAG-IN-BOX: Ambalaža čije vreme u Srbiji tek dolazi

Za Ambipak magazin, razgovarali smo sa Goranom Gardijanom, vlasnikom preduzeća Zdravo produkt doo iz Riđice pored Sombora, proizvođača ceđenih voćnih sokova i distributera...

BFF: Ukusi u kojima će najmlađi uživati, spakovani u ambalažu koju će mame voleti

Nutrino po prvi put na domaće i regionalno tržište dečije hrane donosi nove kombinacije ukusa, ali i inovacije u pakovanjima. Čuvanje proizvoda od spoljnih...

TREND: Jogurt balans+ u kartonskoj ambalaži

Jedan od ključnih brendova – Balans+ od oktobra meseca uvodi u svoj portfolio ovaj tip ambalaže,  koja je izrađena od potpuno prirodnih materijala iz obnovljivih izvora Kompanija Imlek...

HAPPY HONEY: Domaći med sa ambalažom iz Srbije na policama supermarketa u Norveškoj

U kompleksnom poduhvatu izgradnje novog brenda za norveške potrošače koji dolazi iz Srbije, učestvovali su norveški dizajneri i stručnjaci za ambalažu, domaća preduzeća u...