back to top
Friday, Septembar 20, 2024

INFO BIZ

Raste potražnja za hromo kartonom u Evropi

Potražnja za hromo kartonom i ostalom sklopivom kartonskom ambalažom će premašiti ponudu u 2022. godini, dok se izuzetna potražnja za talasastim kartonom smanjuje, zaključak...

Pametna tehnologija pospešuje održivost modnog pakovanja

Modna industrija je, na globalnom nivou, svesna potrebe da doprinese održivosti i očuvanju životne sredine kroz različlite inovacije pakovanja Brojni modni brendovi i maloprodajni lanci...

Da li su inovativne tehnologije otpornije na ratne krize? – Primer ukrajinskog proizvođača papira i ambalaže Re-Leaf

Inovativnom tehnologijom dobijanja celuloze od opalog lišća ukrajinska kompanija proizvodi papir i ambalažu Ukrajinska kompanija Re-Leaf bazira proizvodnju papira i ambalaže  na temelju inovativne tehnologije...

Usaglašeni stavovi proizvođača i trgovaca vezano za upotrebu plastičnih kesa  

Udruženje za hemijsku, gumarsku industriju i industriju nemetala i Udruženje za trgovinu PKS organizovali su 12. marta 2022.  zajedničku sednicu Grupacija proizvođača plastičnih proizvoda-Sekcija...

Kriza u Ukrajini jak udar na poslovanje

Tržište je na krizu u Ukrajini reagovalo odmah na početku povećanjem cena materijala, cena transporta, kašnjenjima i raznim logističkim problemima Aktuelna kriza u Ukrajini kako...

Pametno pakovanje – budućnost zaštite proizvoda

Pametno pakovanje se odnosi na nove tehnologije u industriji ambalaže koje povećavaju korisnost i za potrošače i za poslovnu upotrebu, dok istovremeno povećavaju jednostavnost...

Izazovi i prilike tržišta ambalažnog papira i kartona

Povećanje troškova brojnih inputa u proizvodnji papira i kartona uticalo je na to da se industrija papirne i kartonske ambalaže prilagođava novim tržišnim okolnostima...

INTERVJU: Digitalizacija je neophodan korak ka većoj efikasnosti – Bojan Groboljšek, FANUC, Srbija

Prava digitalizacija podrazumeva digitalizaciju svih procesa u kompaniji, naglašava Bojan Groboljšek, menadžer kancelarije Fanuc Srbija, koja je deo japanske kompanije Fanuc, vodećeg svetskog proizvođača...

Digitalnim servisom CONNECTED PACKAGING kupac putem ambalaže kreira impresivno iskustvo brenda

Pojmovi connected packaging, connected expirience, connected marketing, krenuli su u ekspanziju tokom Covid-19 pandemije i masovnog razvoja e-trgovine a sada je objavljeno novo...

Plastične kese – pitanje koje još nije definisano u Srbiji

Udruženje za hemijsku, gumarsku  industriju i industriju nemetala Privredne komore Srbije, organizovalo je 25. januara 2022. godine sastanak Grupacije proizvođača proizvođača plastičnih proizvoda -...

Najnoviji članci