back to top
Tuesday, April 1, 2025

U fokusu

TREND: Jogurt balans+ u kartonskoj ambalaži

Jedan od ključnih brendova – Balans+ od oktobra meseca uvodi u svoj portfolio ovaj tip ambalaže,  koja je izrađena od potpuno prirodnih materijala iz obnovljivih izvora Kompanija Imlek...

INOVACIJA: Carlsberg predstavlja pivo u flašama od papira

Kako CNN prenosi, danska kompanija Carlsberg sve je bliža odluci da koristi papirne flaše za pivo. Danska pivara je 26. oktobra otkrila dva nova...

SIGOC: Staklena ambalaža koja čuva kvalitet

Kompanija SIGOC doo osnovana je 1990. godine i posluje u više kompatibilnih segmenata: Distribucije staklene ambalaže i rashladnih vitrina za prehrambenu i HORECA industriju,Skladištenja i...

INFOSTUD: Employer branding u svojoj punoj širini i kompleksnosti

Kako zadržati i privući kvalitetne ljude u naše timove, bez kojih nema daljegrasta, napretka i ostvarivanja strateških ciljeva? Svedoci smo najbržih i najizazovnijih  promena...

START UP: Aplikacija Boostowski – idealan menadžer prodaje?

Domaći startap Boostowski je napravio digitalnu verziju onoga što menadžer treba da radi Kada pogledamo rad sa ljudima u maloprodaji, situacija liči na onu poznatu priču...

INOVACIJA: Domaća aktivna ambalaža

U svetu se već odavno govori a i koristi aktivna ili intelignentna ambalaža a ni naši proizvođači ambalaže nisu ostali imuni na ovaj trend....

TREND: Aktivna ambalaža, sadašnjost ili budućnost?

Prema tržišnim pokazateljima, industrija ambalaže i pakovanja najbrža je rastuća privredna grana i vrlo pogodna za razvoj novih strategija i tehnologija Tradicionalni oblici ambalaže ako...

GEFCO: Već 30 godina koristimo povratnu i održivu ambalažu u transportu

Kompletno upravljanje ambalažom kroz lanac snabdevanja Kompanija GEFCO već 30 godina upotrebljava rešenja za povratnu i održivu ambalažu u transportu komponenata vodećih avio...

Imlek: Koliko nam je bitno u šta se pakuje hrana?

Svest o zdravom životu i očuvanju životne sredine sve je prisutnija kod potrošača prilikom odabira namirnica u svakodnevnoj nabavci. Iako je cena još uvek...

HAPPY HONEY: Domaći med sa ambalažom iz Srbije na policama supermarketa u Norveškoj

U kompleksnom poduhvatu izgradnje novog brenda za norveške potrošače koji dolazi iz Srbije, učestvovali su norveški dizajneri i stručnjaci za ambalažu, domaća preduzeća u...

Najnoviji članci