back to top
Thursday, Septembar 19, 2024

TRENDOVI

Budućnost plastične ambalaže je bez etikete?

Jedan od glavnih razloga koji velike kompanije orijentišu na upotrebu plastičnih flaša, kutija i činija, bez etikete je upravo želja da se stvori ambalaža...

Nema greške sa novom Smoki Celebration ambalažom!

U kompaniji Atlantic Štark odlučili su da nam zimu učine dinamičnijom kreirajući nova, unikatna pakovanja prepoznatljivog i omiljenog Smokija, dajući mu energiju urbane street...

Boca za vino inspirisana dijamantima i Merilin Monro

Jedinstveno luksuzan. Moderan. Malo seksi. I nečuveno drugačiji dizajn boce za vino. Kompanija Ardagh group, globalni dobavljač metalne...

INOVACIJE: Pametne nalepnice – o čemu se radi?

Pametne nalepnice ili digitalni displeji koji govore o kvalitetu i svežini proizvoda mogu mnogo olakšati kupovinu i pokazati da li je određeni proizvod pogodan...

Ambipak konferencija: NANOCELULOZA kao INOVACIJA u ambalažnim materijalima

Naučnici rade na tome da poboljšaju svojstva i uvedu nanocelulozu u što veću primenu u  ambalažnim materijalima za aktivna i inteligentna pakovanja Prva Ambipak konferencija...

Biorazgradiva ambalaža od banana zamena za plastične kese?

Biorazgradiva ambalaža mogla bi da se dobije od pseudo-stabljika banana i mogla bi biti realna alternativa plastičnim kesama i ambalaži za hranu Istraživači sa Univerziteta u...

AR (proširena realnost) povezuje muziku i ambalažu žitarica

Zahvaljujući tehnologiji proširene realnost (AR) ljubitelji modernog zvuka  istovremeno mogu da uživaju u omiljenom doručku i muzici koju im takođe omogućuje ambalaža Američki brend REESE’S...

Prima štapići u novom pakovanju – dizajn koji oslikava život sa ukusom

Štarkovi Prima štapići predstavljeni su u novom pakovanju izrađenom od reciklabilne mat duplex folije i dizajnirani tako da podražavaju osećaj zdravog životnog stila...

Nektar grejp i limun u ambalaži koja ostavlja utisak

Inovativni dizajn ambalaže koja već na prvi pogled ostavlja utisak leta i dobrog osveženja Banjalučka pivara poznata je kao kompanija koja nastoji da svoje poslovanje...

GRAND KAFA SINGLE ORIGIN – OPASNO DOBRA KAFA u inovativnoj, tehnološki naprednoj i održivoj ambalaži

Grand kafa je ovog proleća pripremila novitete koji mame na reakciju. Pravo je vreme da se spremite za opasno dobru kafu, jer u bogati...

Najnoviji članci