back to top

Digitalna etiketa podstiče odgovornu konzumaciju alkohola? – Pernod Ricard

Pernod Ricard lansira digitalni sistem etiketa za odgovornu konzumaciju alkohola. Digitalna etiketa će biti implementirana na globalnom nivou nakon pilot faze u Evropi kroz strateške međunarodne brendove Pernod Ricarda.

Kompanija Pernod Ricard najavila je  lansiranje sistema digitalnih etiketa za bolje informisanje potrošača o proizvodima koje kupuju, kao i odgovornom  konzumiranju pića. Ova inicijativa ima za cilj da potrošačima ponudi efikasno rešenje za njihovu želju za većom transparentnošću sadržaja proizvoda i zdravstvenih informacija. Evropski pilot program će biti pokrenut u julu 2022. godine, pre nego što se globalno uvede u sve brendove u portfelju Pernod Ricard grupe do 2024. godine.

U 2021. godini, kako bi podržao obaveze Međunarodne alijanse za odgovorno konzumiranje alkohola, Pernod Ricard je objavio dodavanje dva piktograma upozorenja na svoju ambalažu protiv maloletničkog pijenja i vožnje pod uticajem alkohola. Ovim su dopunili  postojeća upozorenja protiv pijenja alkohola u trudnoći. Sada je Grupa otišla korak dalje u pogledu informacija o proizvodima i zdravlju. Svaka boca brendova Pernod Ricard uskoro će imati svoj QR kod na zadnjoj etiketi. Jednom skeniran pametnim telefonom, potrošače će preusmeriti direktno na platformu gde će moći pristupiti, na jednom jedinstvenom mestu, relevantnim informacijama za svaki proizvod:

  • Spisak sastojaka i potpune nutritivne činjenice koje će Pernod Ricard dostaviti zajedno sa evropskim udruženjima vina i žestokih pića,
  • Informacije o zdravstvenim rizicima povezanim s konzumacijom alkohola, te gde pronaći relevantne informacije u njihovoj zemlji,
  • Smernice za odgovorno konzumiranje alkohola koje izdaju  vlasti određene zemlje,  uključujući informacije o standardnim pićima i ko ne bi trebalo da pije alkohol, kao i link na web stranicu za informacije  potrošačima.

Sav dostupni sadržaj će biti prilagođen lokalnim specifičnostima, posebno lokalnim smernicama za piće koje se razlikuju od zemlje do zemlje, i biće objavljen na lokalnom jeziku.


Izvor/fotografija: Pernod Ricard