Poznata konzerva NESCAFÉ Classic kafe od sada ima prepoznatljivi beli poklopac koji je u potpunosti podložan reciklaži.
Zvanično najodrživiji brend kafe na svetu – NESCAFÉ, napravio je još jedan korak u svojoj ekološkoj misiji: poznata konzerva NESCAFÉ Classic kafe od sada ima prepoznatljivi poklopac bele boje koji je u potpunosti podložan reciklaži. Na ovaj način NESCAFÉ je dao i svoj doprinos ka ispunjenju globalne Nestlé misije – da do 2025. godine ambalaža svih Nestlé proizvoda bude u potpunosti reciklabilna.
Da je ovaj miljenik kafopija odgovoran prema prirodi pokazuje i činjenica da je čak 75% ove kafe nastalo iz održivih izvora, kao i da svetske NESCAFÉ fabrike koriste potrošeni talog kafe kao biogorivo, čime se uštedi više od 555 hiljada barela nafte svake godine.
Kada su pakovanja Nestlé proizvoda u pitanju, jedna od zanimljivijih transformacija su Smarties bombonice koje su prelaskom na papirnu ambalažu počele da štede oko 250 miliona plastičnih pakovanja svake godine. I lokalni mezimac, brend C, smanjenjem ambalaže za 1cm na proizvodima, umanjio je količinu otpada za 32 tone.
Inače, srpska Nestlé fabrika u Surčinu prva je prehrambena fabrika u Srbiji koja je ostvarila ambiciozni „Zero Waste to Landfill” cilj, što znači da ni gram otpada iz fabrike ne završava na lokalnim deponijama. Takođe, fabrika koristi 100% zelenu energiju iz održivih izvora, dok postrojenje za preradu otpadnih voda dnevno prečisti oko 65.000 litara vode i vraća ih čiste u prirodu.
Izvor/Fotografije: Nestle