Redizajn pakovanja i unapređenje recepture fabrike omiljenih poslastica mnogih ljubitelja slatkih i slatkih proizvoda. Pored redizajna logotipa, na hromokartonskoj kutiji primenjen je novi efekat – mat lak
Kompanija Atlantic Štark ove godine proslavlja ceo vek uspešnog poslovanja, a tim povodom odlučila je da prepoznatljivi logotip modernizuje i zakorači hrabro u novih 100. Prema rečima Milice Janković, marketing menadžerke u kompaniji, zadržani su svi elementi po kojima su postali prepoznatljivi na tržištu, ali su ga, prateći svetske trendove i osluškujući potrošače, oplemenili i učinili svoj vizuelni identitet savremenijim. Nakon toga fokus je usledio na redizajnu tradicionalnog dela Štarkovog portfolija – Štark Keksa i Štark Napolitanki.
Prvi korak značajnih promena bila je investicija od 4,5 miliona evra u proizvodni pogon u Ljuboviji koja je omogućila povećanje kapaciteta. To dodatno doprinosi uspešnom praćenju aktuelnih trendova i ispunjenju svetskih standarda, koji će u budućnosti doneti viši nivo sveobuhvatne proizvodnje i raznolikost portfolija u kategoriji keksića i napolitanki.
Svi proizvodi iz ove kategorije sada se pakuju u posebne PET kadice koje su termozavarene i štite proizvod od spoljašnjih uticaja, dok upotreba mat metalize duplex folije omogućava dobru zaštitu od vlage, zadržava aromu i svežinu proizvoda, što bitno utiče na rok trajanja.
Pored značajnih promena koje se dešavaju u proizvodnji, na kategoriji Keksa je urađen redizajn pakovanja, kao i unapređenje recepture postojećih proizvoda, ne menjajući poznati ukus. Sam redizajn je u velikoj meri baziran upravo na novom Štark logotipu koji je u svom osveženom izgledu zadržao i ključni element– srce.
„Sa željom da proizvodi budu atraktivniji, te da se na taj način istaknu na policama u prodajnim objektima, na samoj hromokartonskoj kutiji primenili su novi efekat – mat lak. „ – istakla je Milica Janković, marketing menažderka iz brend kategorije biskvita i vafla Atlantic Štarka.
Pored novog vizuelnog identiteta, portfolio je obogaćen i Štark Integralnim Keksićima koji u potpunosti prate aktuelne trendove i životni ritam onih koji uvode zdrave navike u svoju svakodnevnicu.
Štark nastavlja hrabro da pomera granice svojih tradicionalnih brendova upravo prateći želje i očekivanja svojih potrošača, ne samo u Srbiji i regionu, nego i u zemljama EU.
Izvor: Atlantic Štark
Fotografije: Atlantic Štark