back to top

Coca-Cola HBC Srbija: Inovacija u pakovanju koja doprinosi smanjenju upotrebe plastike

Inovacija u pakovanju koju najavljuje kompanija Coca-Cola HBC Srbija trebalo bi da uštedi oko 144 tone plastike u narednih 5 godina

Zbirno pakovanje od 4 limenke Coca-Cole do sada se na tržištu moglo naći obmotano plastičnom folijom. Coca-Cola HBC Srbija, kao lider u svojoj kategoriji, uvela je na tržište inovativno i održivo rešenje, tzv. KeelClip, kartonski poklopac koji drži više grupisanih limenki u jednom pakovanju, a koji će zameniti plastičnu foliju. Na ovaj način, samo do kraja godine smanjiće se upotreba 7 tona plastike, a u narednih pet godina na ovaj način ćemo eliminisati upotrebu 144 tone plastike.

Kartonski poklopac radi na jednostavnom principu sklopivog mehanizma, sa kojim je moguće držati više limenki (multipak) odjednom na jednostavan, a opet društveno odgovoran način. Od majameseca u inovativnom i održivom KeelClip pakovanju potrošači mogu kupiti pakovanja od 4 limenke Coca-Cola i Coca-Cola Zero, u većim marketima širom Srbije.

Cilj: Ušteda oko 144 tone plastike u narednih 5 godina.

Coca-Cola HBC Srbija konstantno nastoji da primeni inovativna i zanimljiva pakovanja, a koja u isto vreme imaju manji uticaj na životnu sredinu. Iz kompanije objašnjavaju da su inovaciju prvo uveli na najvećim brendovima, koji imaju i najveće učešće u prodaji.

Čuvanje prirodnih resursa i rešavanje problema otpada ostaje ključno za našu kompaniju, a prelaskom na KeelClip pravimo još jedan značajan korak u tom pravcu. U okviru naše kategorije u industriji mi smo prva kompanija koja uvodi ovu inovaciju. Potrošači sada mogu da naprave još, ka prirodi odgovorniji, izbor pri kupovini. Očekujemo da će ih privući novo pakovanje Coca-Cola i Cola-Cola Zero multipak, koje je atraktivno, funkcionalno i doprinosi zaštiti prirode”, saopštila je Nataša Najdanović, direktor Lanca snabdevanja u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora.

KeelClip kartonski poklopac je praktičan i lak za nošenje, a kao karton je potpuno reciklabilna i biorazgradiva ambalaža.

Prelazak na ovo održivo pakovanje je još jedan korak u okviru ekološke strategije kompanije Coca-Cola, pod nazivom „Svet bez otpada“. Cilj kompanije je da do 2030. pomogne da se prikupi i reciklira 100 odsto limenki i boca koje stavlja na tržište.  Istovremeno, kompanija planira da do 2025. primarno pakovanje svih proizvoda bude reciklabilno. Do 2040. godine Coca-Cola HBC planira da postane ugljenično neutralna u celom lancu vrednosti.


Izvor/Foto: Coca-Cola HBC Srbija