Održiva inovacija pakovanja kompanije Henkel Laundry & Home Care sa manje plastike
Novim, globalnim konceptom pakovanja boca za čišćenje toaleta, Henkel naglašava svoju posvećenost održivoj ambalaži i promociji cirkularne ekonomije. Količina recikliranog polietilena (PE) u ambalaži pojedinih gelova za čišćenje toaleta značajno je povećana – dostigavši 50 odsto za sredstva za čišćenje toaleta u standardnoj paleti, na primer marke Biff, i, u slučaju sredstava za čišćenje Pro Nature raspon, čak 75 posto.
Inovativna Henkelova ambalaža za sredstva za čišćenje toaleta napravljena je od reciklirane plastike iz domaćinstava krajnjih korisnika. Novi koncept pakovanja ne uključuje samo više reciklirane plastike, već i manje plastike u celini. To smanjuje težinu boce za 11 odsto. Ova inovacija pakovanja uštedi 480.000 kilograma nove plastike godišnje. To odgovara uštedi od 800 tona CO 2 godišnje. Kompaktni dizajn boca omogućuje da oko 10 odsto više boca stane na transportnu paletu. Pored povećane upotrebe recikliranih materijala, ovo pozitivno utiče na ekološki otisak jer štedi CO 2 tokom transporta.
Pročitajte još: Nestlé: Devedeset odsto “Smarties” asortimana prelazi na papirnu ambalažu
S novim konceptom pakovanja, Henkel je predstavio standardizovani dizajn tela boce za sredstva za čišćenje toaleta širom sveta. Sve boce su sada dostupne u ujednačenom formatu i imaju polietilen kao materijal. Proizvodi su korisnicima dostupni od januara 2021. godine.
Ambiciozni ciljevi za održivu ambalažu i zaštitu klime
Nova bočica sredstva za čišćenje toaleta tako doprinosi postizanju ambicioznih ciljeva pakovanja . Kompanija radi na ambicioznom cilju da smanji količinu nereciklirane (devičanske) plastike iz fosilnih izvora u ambalaži svojih potrošačkih proizvoda do 5025. godine. Da bi postigla taj cilj, Henkel želi DA poveća udeo reciklirane plastike na više od 30% do 2025. godine , smanji apsolutni volumen plastike i poveća upotrebu plastike na biološkoj osnovi. Uz to, 100 % Henkelove ambalaže moći će se reciklirati ili ponovo koristiti. Održiva rešenja za pakovanje takođe doprinose Henkelovim ciljevima zaštite klime. Do 2040. godine Henkel želi biti klimatski pozitivna kompanija.
Izvor/foto: Henkel