Nova tehnologija štampe na alumnijumskoj ambalaži donosi brendovima i dizajnerima veću kreativnu slobodu, omogućavajući inovativnija dizajnerska rešenja koja mogu biti personalizovana, tvrde iz kompanije Ball Corporation koja posluje u Srbiji i potvrđuju da Dynamark™ tehnologija omogućava štampu više različitih grafičkih rešenja, vizuala/slika, u okviru jedne palete.
Ball Corporation, vodeća svetska kompanija oblasti održivih ambalažnih pakovanja (za piće, ličnu negu i dom, kao i aluminijumske čaše), najavila je ponovno pokretanje zaštićene tehnologije štampanja – Dynamark™ za aluminijumske limenke za tržište Evrope, Bliskog Istoka i Afrike (EMEA). Ova unapređena tehnologija donosi nove mogućnosti štampanja, pruža veću fleksibilnosti koja doprinosi lakšoj i boljoj izgradnji brendova.
Nadovezujući se na uspeh popularne Dynamark™ tehnologije, čiji uspeh potvrđuje saradnja sa više od 50 kupaca, 80 brendova i više od 100 projekata, Ball je redefinisao ponudu – Starter, Pro i Advanced Pro – što ukazuju na duboko razumevanje potreba kupaca. Nova ponuda predstavlja tehnološki korak napred u promotivnoj štampi unapređujući personalizovan pristup u proizvodnji pića širokih razmena.
Dynamark™ tehnologija omogućava štampu (varijabilinu tehnologiju) više različitih grafičkih rešenja, vizuala/slika, u okviru jedne palete, do 12 različitih slika na istoj polici ili displeju.
Dynmark tehnologija dostupna je u većini evropskih fabrika, koja snabdevaju različita tržištima čime doprinosi povećanju prodaje kroz unapređen način izgradnje brenda i odnosa prema potrošaču.
Potrošači biraju u prodavnici za manje od šest sekundi, a 80% izbora kupaca zasniva se na vizuelnim utiscima sa police.
„Preuzeli smo sve što smo naučili iz originalne serije, kao i onoga što se našim kupci dopalo, i pomerili smo kreativne granice još dalje sa Dynamark™ Advanced Pro“, rekao je Jag Bains, potpredsednik za komercijalne poslove, EMEA, u Ball-u.
“Ova tehnologija brandovima i dizajnerima omogućava veću kreativnu slobodu, inovativni i personalizovan dizajnerski pristup. Sa unapređenim mogućnostima i fleksibilnošću, Dynamark™ Advanced Pro, omogućava bržu adaptaciju tržišnim trendovi i preferencijama kupaca. Ne radi se samo o pakovanju, već o negovanju originalnosti, stvaranju personalizovanijeg iskustva i odnosa sa potrošačima.”
Dynamark™ Advanced Pro jača poziciju Ball Corporation-a kao tržišnog lidera u inovacijama tako što pruža efikasna rešenja koja prevazilaze očekivanja potrošača. Ova tehnologija pokazuje Ball-ovu posvećenost razumevanju potrošačkih navika i reagovanju na njih – potrošači biraju u prodavnici za manje od šest sekundi, a 80% izbora kupaca zasniva se na vizuelnim utiscima sa police.
Dynamark™ Advanced Pro je ključna alatka za brendove koji žele da privuku pažnju potrošača, dajući prioritet estetskom aspektu i funkcionalnosti, što ide u korak sa Ball-ovim principom izvrsnosti i posvećenosti. Tehnologija omogućava kompanijama da pomeraju kreativne granice putem različitih okvira, elemenata, boja, polutonova i još mnogo toga, postavljajući novi standard za dizajn ambalaže, angažovanje potrošača i izražavanje brenda.
Za više informacija o Dynamark™ Starteru, Dinamark™ Pro i Dinamark™ Advanced Pro, posetite DYNAMARK™ – Ball