Jednim od razloga za rast tržišta pakovanog čaja smatra se i sve veća zabrinutost u vezi sa zdravljem
Pijenje čaja postalo je moda među mladima i starijim ljudima pa čaj treba čuvati i pravilno upakovati kako bi zadržao svežinu, ukus kao i svoju aromu. Pakovanje čaja čuva ga od svih spoljnjih uticaja, poput zaraznih zagađivača ili klimatskih promena, ali ga čini i atraktivnim za potrošače te na tržištu možemo videti i kreativnost u dizajnu i tipu ambalaže. Crni čaj i zeleni čaj najpopularniji su zbog svojih zdravstvenih blagodati, dok biljni čajevi postaju sve popularniji.
Globalno tržište pakovanog čaja pokazuje rast a jedan od razloga smatra se i sve veća zabrinutost u vezi sa zdravljem . Procenjena vrednost globalnog tržišta čaja u analizi objavljenoj 26.04.2021, iznosila je 195 milijardi američkih dolara u 2020. godini, a procenjuje se da će biti 207,1 milijardi američkih dolara do 2030. godine, a očekuje se da će zabeležiti CAGR (složena godišnja stopa rasta) od 4,8%. U pomenutoj analizi, tržište pakovanog čaja segmentirano je na osnovu vrste čaja, ambalaže, namene, kanala distribucije i geografske oblasti.
Foto: sdxdx/pikist.com