Kreiranje nastavnog programa koji je usaglašen sa privrednom realnošću i potrebama privrede je odgovor na aktuelne izazove održivog poslovanja
Prilagođavanje trendovima, dinamici mladih i fokusiranje na posebne oblasti putem specijalizacije u skaldu sa potrebama privrede je način uspostavljanja održivog poslovanja u visokom obrazovanju.
Povezivanje akademske i privredne zajednice doprinosi unapređenju i širenju znanja u oblasti prodaje i prodajnog kontrolinga kao i jačanju institucionalne i individualne saradnje. Jedan od vidova jačanja institucionalne saradnje su i kratki programi studija koje organizuju i sprovode visokoškolske institucije u cilju obuke i osposobljavanja polaznika za konkretan posao, a na osnovu iskazane potrebe poslodavaca. I to je upravo učinio Ekonomski fakultet Univerziteta u Kragujevcu akreditacijom studijskog programa “Menadžment prodaje”.
Svaki uspešan biznis nastao zato što se vlasnik, osnivač intenzivno bavio i radio na prodaji- bilo direktno, prodajom svojih proizvoda i usluga ili tako što je umeo da svoj biznis model, svoju ideju “proda” timu koji ume da prodaje.
Prodaja je poseban izazov u svakoj kompaniji
Bavljenje prodajom predstavlja poseban izazov, zahteva poseban napor, posebne veštine, poseban life style i posebnu posvećenost cilju.
Program studija Menadžment prodaje na Ekonomskom fakultetu je postavljen krajnje pragmatično, kreiran na najboljim prodajnim praksama i usmeren na cilj da poslodavac dobije poželjnog zaposlenog, menadžera prodaje koji ume da ispuni cilj firme.
Kreiranje nastavnog programa koji je usaglašen sa privrednom realnošću i potrebama privrede je odgovor na izazove sa kojima se konsultantski tim Casa Forte susreće u radu na in house projektima unapredjenja ključnog poslovnog procesa, prodaje i prodajnih rezultata. Fokus studijskog programa je na sticanju svrsishodnog, upotrebljivog, funkcionalnog znanja i veština baš za poziciju menadžer prodaje.
PROČITAJTE JOŠ: LIDL Srbija: Predstavljen izveštaj o održivosti
Upravo usled važnosti sticanja praktičnih prodajnih menadžerskih veština, odlukom Nastavno-naučnog veća Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Kragujevcu, Veljko Davidović i Biljana Lazarević iz Casa Forte su izabrani u zvanje predavača van radnog odnosa, u cilju angažovanja u delu aktivne nastave na studijskom programu “Menadžment prodaje”.
Konkurs će biti raspisan sredinom januara 2024. godine i predviđeno je da počne u martu 2024 godine a završiće se sredinom juna iste godine. Slušaće se predmet po predmet i mogu se ispiti polagati tokom semestra, na kraju svakog bloka, ne samo na kraju programa. Cena studijskog programa iznosi 1,000EUR u dinarskoj protivvrednosti.
Više informacija možete dobiti na site Ekonomskog fakulteta Kragujevac, u Info prezentaciji fakulteta ili putem e-mail strukovnog koordinatora prakse office@casaforte.rs
Preuzmite Info prezentaciju studijskog programa: