Kompanija Bosis prepoznata je kao lider u regionu u proizvodnji inovativne kartonske ambalaže što dokazuju i njenih preko 170 klijenata
Porodična kompanija Bosis iz Valjeva ove godine obeležila je punih 40 godina poslovanja, tokom kojih je od male zanatske radionice za sito štampu, izrasla u vodećeg proizvođača štampane i kaširane kartonske ambalaže u regionu. Kompanija sa svojih 146 zaposlenih proizvodi inovativnu ambalažu za preko 170 klijenata u svim industrijama: odeće i obuće, hemije i farmacije, hrane, auto, elektro i IT industrije.
Tokom 2021. godine proizveli su preko 370 miliona kutija za domaće i inostrane brendove: Coca Cola, Henkel, Nestle, Dr. Oetker, Atlantik grupa, Bambi, Polimark, Aleva, Carnex, Yuhor, Neoplanta i mnoge druge.
U prethodnoj godini izvoz Bosisa je činio 30% ostvarenog prometa i ambalaža iz Valjeva je krasila rafove u Francuskoj, Nemačkoj, Švajcarskoj, Rusiji, Maroku, Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Sloveniji i drugim zemljama.
Misija Bosisa je da dobro upakuju sve brendove dok odgovorno i održivo posluju sa svrhom i kreiraju ambalažu sa dušom i vrednosti koje ostaju budućim generacijama.
Godinu jubileja odlučili su da proslave odgovorno i u simbiozi sa lokalnom zajednicom kroz programe Bosis EKO, Bosis ART, Bosis Zdravlje, Bosis Znanje, Bosisići, Bosis Krug, Bosis Zeke, pa su tako u saradnji sa Crvenim krstom Valjevo već podelili pakete pomoći za 40 najugroženijih porodica Valjevskog okruga, a sa prvim danima jeseni kreću i u akciju sadnje 40 stabala kojima će upotpuniti njihov već utaban „zeleni“ put.
U sklopu proslave jubileja podržali su i muzičku školu „Živorad Grbić“ Valjevo i pomogli realizaciju 5. međunarodnog takmičenja gudača „Zlatne stepenice“, ali i mnoge druge projekte.
Bosis je tradicionalno za sve naše zaposlene i njihove porodice organizovao i Bosis vašar na kom su se svi zajedno družili uz prijatnu muziku, sadržajan program za Bosisove najmlađe – Bosisiće, animatore i dramski kutak za klince, ali i divnu hranu i slatkiše, osveženje i nasmejana lica njihovih najdražih. Svi oni su tokom ovog „njihovog dana“ imali priliku da vide gde se i kako proizvodi „ambalaža sa dušom“ koja ostavlja vrednost budućim generacijama i komunicira porodične vrednosti utkane u poslovnu filozofiju Bosisa.
Simbolično su pustili i 40 balona kao obeležje 40 uspešnih, odgovornih i održivih godina, a posmatrajući kako lete razmišljali su o narednim godinama koje jedva čekaju da ukrase novim idejama i još kvalitetnijim poslovanjem sa svrhom!
„Ulaskom u petu deceniju poslovanja otvaramo vrata novih načina i pravaca poslovanja, uvodimo nove poslovne filozofije i usavršavamo već poznate, ulazimo u nove i uzbudljive priče, okrećemo se planovima za stabilnije i modernije poslovanje, pripremamo se za dalji razvoj novih tehnologija i koračamo u susret novim tržištima. Naše znanje i iskustvo uložićemo u dalje usavršavanje našeg pristupa poslovanju. Ostajemo adaptibilni, efikasni, odgovorni kako bismo održali visoku poslovnu reputaciju kompanije i spremni odgovorimo na sve izazove koji su pred nama u narednih 40 godina“, zaključila je direktorka održivosti poslovanja Marija Pantelić.
Nova poslovna filozofija “Bosis BDV (Bosis dodata vrednost)” predstavlja samo formalizaciju jednačine koju u Bosisu već decenijama uspešno primenjuju: #dobroupakovano + #poslovanje sa svrhom = ambalaža sa dušom (BDV)
Direktor i vlasnik kompanije, gospodin Bogoljub Pantelić, povodom jubileja je izjavio: “Održivo smo rasli, razvijali se, vredno radili i došli do ovog jubileja i “zrelih godina”. Dokazali smo da poslujemo sa svrhom. Ostali smo dosledni svojim vrednostima O23PK+, trudili smo se da sve ove godine budemo pouzdani, da budemo dobar partner i sa svojim klijentima i u lancu dobavljača, i bili odgovorni u pristupu a održivi u radu. Nadamo se da ćemo istim ovim putem nastaviti da se krećemo zajedno sa dugogodišnjim prijateljima, saradnicima, ali i sa lokalnom zajednicom u želji da svi zajedno odgovorno rastemo i razvijamo se.”
Izvor/Fotografije: Bosis