back to top
Thursday, novembar 21, 2024

FRUCTUS: Kriza nije uticala na nas, imamo veliko povećanje prodaje i potražnje

Ambalaža

Da vanredno stanje nije negativno uticalo na poslovanje svih, govore i činjenice iz kompanije Fructus koja radi punim kapacitetom zbog povećane potražnje za čajevima

Kriza u našoj zemlji uzrokovana virusom COVID-19  nije negativno  uticala na prehrambenu i industriju ambalaže, čak je došlo do povećanog obima posla, dok im program ekonomskih mera Vlade Republike Srbije neće značajno olakšati poslovanje. Detalje o programu pomoći preduzetnicima, mikro, malim i srednjim privrednim društvima, možete pročitati ovde.

Potreba za prehrambenim proizvodima a samim tim i  čajevima u vreme krize korona virusa je porasla, a to su za magazin Ambipak potvrdili i iz kompanije Fructus koja se bavi proizvodnjom i prodajom klasičnih i aromatizovanih čajeva i otkrili nam da je povećana potražnja za njihovim proizvodima.

Kapaciteti su radili na 100% u ovom trenutku, zbog povećanog obima poslovanja, kako za našu zemlju, tako smo gledali da ispoštujemo i naše kupce van zemlje Srbije. Više bismo voleli da nije ove situacije, ali kriza nije u ovom trenutku uticala na nas, čak smo imali veliko povećanje prodaje i potražnje za našim proizvodima u ovom teškom trenutku za našu zemlju.”

Kao znak zahvalnosti njihovim zaposlenima, kompanija Fructus objavila je kratak video kojim se zahvaljuje svima na predanom radu i time pokazala da je u vreme vanrednih okolnosti kompanija za primer koja, i te kako, ume da se organizuje.

Foto: PrtSc/Fructus2020

“U redovnim uslovima radi 77 ljudi, a u ovim vanrednim okolnostima smo bili na nekih 60-70% zaposlenih. Naravno da smo gledali da se pre svega sačuva zdravlje naših zaposlenih i da svi oni koji su na bilo koji način mogli da rade od kuće su radili od kuće.”, kažu u Fructusu.

Ambipak magazin bi ovom prilikom želeo da pohvali sve kompanije koje misle na ekonomiju u našoj zemlji, koji nisu odustali i predali se u vreme pandemije korona virusa i koji na sve načine pokušavaju da zaštite svoje zaposlene. A upravo o tome da nije dobro čekati da kriza prodje i koji su to koraci koji vode do uspešnog kriznog PR-a o kojima je, za naš magazin, govorila doc.dr Bojana Ostojić možete pročitati ovde.  

Foto: PrtSc/Fructus2020

J. Stojiljković

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnoviji članci