Australija je postala poligon za mnoge velike vlasnike multinacionalnih brendova za testiranje pametnih rešenja za pakovanje koja podstiču reciklažu ambalaže
Mondelez International je lansirao novi QR kod na svojim proizvodima u Australiji, što je deo rastućeg trenda multinacionalnih kompanija koje koriste Australiju kao poligon za testiranje pametnih rešenja za pakovanje. Ovaj QR kod, nazvan “Snacking Right”, pruža australijskim potrošačima trenutne informacije o recikliranju i odlaganju ambalaže, kao i detalje o održivim praksama kompanije. QR kod se prvi put pojavio na Cadbury čokoladama u julu, ali će se proširiti na druge brendove i proizvode u budućnosti.
Osim informacija o recikliranju, QR kod pruža i informacije o brendu, uključujući informacije o tome kako se Cadbury Dairy Milk umotava u 30% recikliranog sadržaja. Takođe informiše potrošače o “Mindful Snacking” pristupu grickanju koji je razvijen u partnerstvu sa stručnjacima za ishranu i bihevioralnim naučnicima.
Kompanija ističe svoju posvećenost održivosti i podršku ekonomiji cirkularnog pakovanja kroz ovu platformu. Takođe, upoznaje potrošače sa “Cocoa Life” programom, kojim se transformišu uslovi života kakao farmera i podržava razvoj jačih zajednica koje uzgajaju kakao.
Cilj ove inicijative je, kako je kazao, Darren O’Brien, predsednik Mondelez International u Australiji, da se potrošačima pruže jasne informacije o recikliranju i odlaganju, te da se uključe u održivost kompanije. Snacking Right je njihovo digitalno rešenje za ostvarivanje ovih ciljeva i podsticanje svih da igraju ulogu u smanjenju ekološkog uticaja.
Podsetimo, pilot projekat QR koda na ambalaži sa informacijama o održivosti i reciklaži, Mondelez International lansirao je prvi put u Velikoj Britaniji prošle godine.
Izvor & Fotografija: Mondelez International