Pogledajte u nastavku prvi od deset najizraženijih pravaca u dizajnu pakovanja za narednu godinu
Ako planirate da predstavite novi proizvod na tržištu 2021. godine – ili redizajnirate trenutni izgled proizvoda – spakujte ga u jedan (ili više!) najzanimljivijih trendova današnjice. Odličan dizajn ambalaže dovodi kupca do vašeg proizvoda pa nemojte propustiti priliku da ih oduševite čim ga ugledaju na polici u prodavnici ili u online shopu.
1. Mali ilustrovani uzorci
Uzorci i ilustracije mogu biti mnogo više od pukog ulepšavanja. Oni mogu da otkriju o čemu se radi u proizvodu. 2021. godine očekujte da ćete na pakovanju videti puno zamršenih uzoraka i sitnih ilustracija i sa specifičnim ciljem a to je nagoveštaj o tome šta je unutra.
Ove su ilustracije često pojednostavljene ili apstraktne, što vam daje više umetničkog prikaza onoga što se nalazi u paketu nego doslovnog pogleda na sam proizvod. Na primer, umesto fotografije stvarnih tortilja čipsa, proizvođač može svoje kesice ukrasiti trouglastim uzorkom koji podseća na tortilja čips.
U 2021. godini ćete videti dizajn ambalaže koji koristi male ilustracije i uzorke na haotičan način.
Ostale trendove dizajna ambalaže za 2021. godinu pogledajte ovde