Ball korporacija bila je pokrovitelj prestižnog takmičenja iz poslovne analitike u SAD na kojem je tim Ekonomskog fakulteta osvojio prvo mesto
Vodeća svetska kompanija u oblasti proizvodnje ambalaže Ball bila je ovogodišnji pokrovitelj takmičenja na prestižnom takmičenju iz poslovne analitike koje je organizovala poslovna škola Univerziteta u Ajovi. Na ovom takmičenju, tim Ekonomskog fakulteta osvojio je prvo mesto.
Saradnice Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Beogradu i alumnistkinje EKOF Case Study kluba Ksenija Đikanović, Anastasija Lončarević i Jovana Mileusnić, predvođene akademskim mentorom dr Mladenom Stamenkovićem i industrijskim mentorom Nikolom Markovićem, činile su pobednički tim.
Zadatak se odnosio na analizu poslovnih podataka u oblasti upravljanja zaposlenima u fabrikama širom sveta. Bilo je potrebno kreiranje strategije koja bi omogućila povećanje zadovoljstva radnika i kao posledica toga – efikasnosti. Na takmičenju su učestvovali postdiplomci svih nivoa studija.
Pobednički tim Ekonomskog fakulteta dobio je od stručnog žirija najviše pohvala za pristup svom rešenju, koje je bilo sveobuhvatno, navedeno je u saopštenju Ekonomskog fakulteta.
Članovi žirija bili su potpredsednik za ljudske resurse Ball kompanije, globalni direktor za analitiku u kompaniji Heineken, direktor napredne analitike u kompaniji Walmart i direktor finansija u Google Cloud-u.
– Ova pobeda predstavlja još jednu potvrdu da je znanje studenata Ekonomskog fakulteta u potpunosti uporedivo sa znanjem njihovih kolega širom sveta – ocenili su iz te visokoškolske ustanove.
Izvor: Kurir
Fotografije: Ekonomski fakultete u Beogradu