Popularni domaći brend Plazma lansiralo je novu ambalažu sa ćiriličnim pismom i logotipom
Kompanija Bambi ove godine je za potrošače Srbije lansirao Plazmu u ćiriličnom pakovanju.
Naime, brend Plazma učestvuje u akciji koju je pokrenula kompanija DIS „Domaći zadatak: Kupi domaće“, u kojoj pored tog trgovinskog lanca, učestvuje još nekoliko domaćih brendova.
U toku trajanja kampanje, ambalaže proizvoda će biti postavljene na posebno kreiranim pozicijama koje su brendirane ćiriličnim pismom, dok će potrošači u DIS marketima moći da kupe limitiranu, ekskluzivnu ćiriličnu ambalažu Plazme.
Pozivamo potrošače Srbije da u narednom periodu posete DIS objekte i za sebe kupe jedinstvenu Plazmu u ćiriličnom pakovanju.
Plazma keks ove godine ujedno obeležava i 53 godine postojanja.
Izvor/foto: Bambi.rs