Da li je do etikete, naziva brenda ili pak do same rakije, šljivovica YEBIGA dobija priznanja u Americi
Srpska rakija YEBIGA, karakterističnog i nesvakidašnjeg i smelog naziva za jedan brend, barem kod nas koji razumemo reč, i autentičnog dizajna etikete, izazvala je pažnju američkih ljubitelja alkohola te je prema tamošnjoj medijskoj platformi Inside Hook proglašena za najbolje piće u kategoriji novih žestokih pića.
Inside Hook napominje da šljivovica zapravo i nije novo piće i da se u Srbiji tradicionalno konzumira, ali je definitivno osvežilo američko tržište žestokih pića i oduševilo konzumente. Rakija šljivovica pod brendom YEBIGA svakako jeste novo piće u Americi i verovatno prva rakija iz Srbije koja je u kratkom roku našla verne kupce.
Našu pažnju privlači i dizajn etikete i sam naziv pića, koji su vrlo autentični i karakteristični za naše prostore. Verujemo da je pored kvaliteta samog pića, rakija upečatljiva i zahvaljujući samoj etiketi. Kako se vama čini? Slogan koji prati brend glasi: “Ovo je tradicionalna rakija u najboljem smislu te riječi.” Zanimljivo zar ne?
Rakija YEBIGA pije se u Americi nekoliko godina unazad i to zahvaljujući gitaristi grupe Faith No More, Bil Gould i saradnji sa jednom srpskom destilerijom na planini Goč koja je otpočela nakon Bilove posete festivalu rakije u Beogradu. Više o nastanku ovog brenda možete saznati na zvaničnom sajtu.
Naslovna fotografija: Photo illustration by InsideHook